Taxi man dobrze mówi

Siedzę sobie w aucie nieopodal lotniska, na trawce przy słonku. Obok mnie siedzą taryfiarze też na słonku przy swoich furach i rozmawiają. Ogolenie to narzekają na nasz kraj, że sami złodzieje i że jest im ciężko na tych taksówkach.

o tym jak to ciule na rządowych stanowiskach mają lepiej

Pan taxi 1, mówi tak: …Te chuje co z naszych podatków budują te autostrady (z kontekstu wynika, że mówi o Panach w garniturach, dyrektorach, prezesach na państwowych posadach) mają taki problem gdzie dziś zjedzą kolację, czy będzie to Kapsztad czy może Nowy Jork. Wożę tych skurwysynów czasami to się śmieją z życia i pierdolą wszystko.

Popierdolone to państwo. Każdy nawet zwykły co robi przy łopacie to ma urlop płatny, a my co? ni chuja, po co mi urlop jak i tak muszę płacić ZUS!

Kolega taxi 2, się wtrąca i mówi: ..ale możesz sobie przecież zawiesić działalność.

2012-10-18 Wrocław Lotnisko – Panowie Taryfiarze o życiu rozmawiają.

Pan taxi 1: ..ale po chuja mam coś zawieszać, ja chcę na urlop pojechać, a jak nie będzie pogody to wrócę za tydzień i dalej będę pracował, żeby nie płacić ZUSu to muszę cały miesiąc mieć działalność zawieszoną kurwa !

Kurwa, wkurwiłem się i pierdole to wszytko! Zaraz jadę i sobie pół litra kupię i się napiję. Pierdole! i tak chuj tu dziś zarobię. Wczoraj byłem wkurwiony bo stałem dwie i pół godziny, a dzisiaj to już cztery godziny stoję!

………

 

Panowie dalej rozmawiają, co 3 minuty inny temat. Teraz drugi opowiada o tym jak do niego do taxi wsiadł facet i jechali na Grabiszyńską, i facet mu mówił że baba go leje. Na to taximan poradził mu, żeby pojechał od razu na komisariat na Grabiszynku i żeby się nie dał. Nie pojechali jednak na ten komisariat. Taksówkarz zawiózł faceta pod dom, a tam już tego baba (tego faceta) czeka. Facet wysiadł z auta a baba go raz po pysku, i drugi raz z otwartej….

 

Kurde nie mogę tutaj, Panowie na Taxi są nr 1 🙂

20 minut i usłyszałem kilka historii z życia wziętych, teraz mówią o tym jak jakiś Mercedes z 1995r. zapierdala lepiej niż te koreańskie autka z salonu.

Dr ziuber – Biuro na świeżym powietrzu, w słonku. Podsłuchiwanie Taryfiarzy

 

 

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *